Netwerk- en PC-beheer
Kantoorautomatisering
MS-Office applicatieontwikkeling
Tableau Datavisualisatie

Uw netwerk, PC’s, printers en internetverbinding zijn essentieel voor de uitvoering van uw bedrijfsprocessen, daarom is goed beheer van uw ICT-omgeving erg belangrijk.
Wij verzorgen het beheer in hoofdzaak op afstand, via het internet. Enerzijds monitoren we het netwerk op een juiste werking, anderzijds verhelpen wij ‘online’ storingen, installeren updates van software etc. Natuurlijk vormt de uitvoering van de dagelijkse backupprocedure een onderdeel van dit beheer.
Naast het technische beheer zijn wij voor veel van onze klanten ook de vraagbaak voor het gebruik van de Office-pakketten als Word, Excel, Powerpoint en Access. (Ze hiervoor ook onder xxxx). Daarnaast verzorgen wij infdien gewenst de contacten met andere ICT-aanbieders, zoals hardware-leveranciers, Internetaanbieders etc.
Onze doelstelling is dus op al uw ICT-vragen een oplossing te bieden.

Bereikbaarheid
Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar, van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 22.00 uur, in het weekend van 10.00 tot 20.00 uur.

Kosten
Ons kostenmodel is redelijk uniek. Wij brengen alleen de door ons bestede tijd in rekening ( in minuten), wij hanteren dus geen abonnementen-systeem en brengen geen basis-bedrag in rekening. Ons uurtarief bedraagt € 85,- exclusief btw.
Daarnaast proberen wij in samenwerking met u de kosten van het beheer zo laag mogelijk te houden. Zo kan bijvoorbeeld het inzetten van een reserve PC bij een storing al snel veel goedkoper zijn dan ons direct in te schakelen om de storing te verhelpen.
Nieuwe ICT-ontwikkelingen maken het mogelijk het beheer (voor u) te vereenvoudigen en eveneens het kostenniveau te verlagen. Graag informeren wij u hierover.
Creatief omgaan met beheer kan zeer kostenbesparend zijn!

ICT-omgevingen
Wij ondersteunen de Windows-netwerkomgevingen zoals Windows (server) SBS 2003 en 2008 en natuurlijk de diverse varianten van Windows op de PC.
Daarnaast bieden wij enkele ‘low-cost-terminal-service-solutions’, waarmee op relatief eenvoudige wijze meerdere locaties kunnen virtueel kunnen worden samengevoegd tot één netwerk, of waarmee medewerkers vanuit huis kunnen inloggen op het bedrijfsnetwerk.

Huidig klantenbestand
Wij beheren nu 10 netwerkomgevingen, tot ca 20 werkplekken per netwerk.